Tuesday, July 27, 2010

huhu...sedihnya

Hari ni saya rasa sedih sgt.huhu...dh menitik dah air mata sebenarnya.Haziq skrg tgh aktif berdiri,apa yg blh dicapai semua dia nak berpaut utk berdiri.biasa la baby kan still xblh pk lg akn sakit ke x.semlm masa ambil dari rumah pengasuh akak tu bgtau Haziq jatuh,kepala kena besi buai sebab dia nak berpaut nak berdiri.ada 2 kesan lebam kt kepala.saya blh terima kes tu sbb mmg saya tau ank sy aktif wpun jauh di dasar hati sy rs mcm nk nangis je tgk dahi ank benjol mcmtu.tp org slalu ckp biasa la baby tgh aktif.
semlm saya bawa Haziq pegi klinik utk check either ok ke x.Alhamdulillah ok.Lega sikit hati saya.Pagi ni pengasuh ada lg mcm complain psl Haziq
- Haziq aktif sgt
- klu pengasuh nak bancuh susu,letak Haziq,kejap je dia pegi sana sini
- pengasuh takut Haziq jatuh lagi
- dan lagi
- dan lagi
saya tanya pengasuh tu akak rasa akak blh jaga Haziq x?Pengasuh ckp dia pun tgh pk skrg ni.huhu...bila dia ckp mcmtu saya rasa kebarangkalian akak tu tak nak jaga Haziq tinggi juga. Saya dah xtau nak hntr Haziq kat sape lagi.Sebelum ni pun Haziq dah kena reject juga dengan pengasuh...
Apa yang ada dlm fikiran saya skrg ni,mak kat kg je.tp saya rs sy dah xsanggup nak berjauhan dgn Haziq.Tapi klu itu je jln terbaik utk Haziq,ibu terpaksa kuatkan hati ibu....huhu...ibu sayang sgt dgn Haziq

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.