Tuesday, August 16, 2011

3rd anniversary




Hari ni, 16 August genaplah 3 tahun usia rumahtangga saya dan incik asben. Syukur alhamdulillah. Semakin bertambah usia perkahwinan, ianya semakin mematangkan, sentiasa belajar daripada apa yang terjadi. Biasa lah kan orang cakap sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri. Tak ada la gaduh teruk2. Merajuk2 manja tu ada la.hehe..

Kasih sayang bertambah kuat dengan hadirnya Muhammad Edhan Haziq dalam keluarga. Makin menyerikan dan melengkapkan lagi hidup ini.

Semoga masjid yang kita bina ini akan berkekalan hingga ke akhir nafas. Mudahan Allah sentiasa memberkati dan melindungi rumahtangga kita.

Jom kita buat sesi mengenang dan terkenang. Bila tengok balik gambar2 ni, rasa macam baru saja selesai majlis, tapi dah 3 tahun. Alhamdulillah ;)


Love Of My Life



I love you, the love of my life
I need you, our love is right
I’ve found the one that my soul loves
No other love means so much
I prayed to my God for a heart to keep
He gave me the one, He knew my needs
Over and over this love is sweet
I recognize the joy that makes our love complete
God gave you to me
You’re the one I prayed for long ago
Fearless trust I never thought I’d know
I’ve found the answer to my dreams
My eyes were opened to love’s mystery
I prayed to my God for a heart to keep
He gave me the one, He knew my needs
Over and over this love is sweet
I recognize the joy that makes our love complete
God gave you to me
The love of my life…
I love you, the love of my life
I need you, our love is right
I’ve found the one that my soul loves
No other heart gives so much
God gave you to me
You’re the one I love
You are the love of my life

4 comments:

  1. alhamdulillah...selamat ulangtahun yg ke-3..alfun mabruk a'alaikum..=)

    ReplyDelete
  2. happy anniversary! Semoga dirahmati-Nya sentiasa. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.