Thursday, August 11, 2011

A&W

Lama tak makan A&W, so ajak la asben makan kat A&W sebab macam teringin nak makan curly fries tu. Sedap kan. So malam tu pergi la cari A&W, dah ambik order, maka mula la menikmati hidangan yang enak tu.




Tengah2 makan curly fires tu tiba2 ada 1 tangan orang luar asing yang tak dikenali datang makan sekali. Tapi orang tu tak duduk, dia berdiri kat tepi meja sambil hulur tangan ambik fries tu. Dalam hati saya sape la orang ni, dia memang nak makan ke saya dalam program Terkono Den ke Macam2 Aznil ke tapi semua tu dah habia dah. Confuse la...Tiba2...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Alarm pun berbunyi. Haish, tak sempat nak tau tangan sape la yang ambik fires saya tu kan. Ntah2 masuk tv ke apa ke.hmm....Lamanya tak makan A&W

Gambar2 tu ihsan dari google je bukan yang saya snap sebab saya cuma mimpi.huhu..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.