Friday, August 19, 2011

New phone

Semalam pk punya pk, pegi jugak la kedai jual hphone. tapi dalam hati masih lagi berbelah bahagi antara nak beli ke tak sebabnya rasa macam membazir la. Huhu... Dah masuk dalam kedai tu sekali lagi saya tanya soalan yang sama tapi pada kedai yang berlainan la, hphone apa yang paling murah kat sini. Hehe...


Last2 ambik jugak la Samsung ni. 



Ops, salah upload gambar lak. Bukan la yang tu, tapi yang ni haa...


RM 60. 2 malam lepas hphone ni la jugak RM59 tapi semalam tak larat la nak ke kedai tu, ok la beza RM1. Encik asben cakap ambik la, penting jugak. Kalau tak ada susah nak contact. Semalam masa kat office pun saya dah macam gila meroyan. Tengah2 bat kerja tiba2 dengar ringtone yang set untuk ayah. Punya lah mencari kat mana saya letak, sampai tengok ke dalam beg. Last2 teringt jugak, oooo.... hset tak ada. Huhu...

Tapi kan saya tetap rasa macam membazir jugak la beli hphone ni. Hmm... tapi tak pe, senang la saya nak calling2, msg kan. Mana tau kot2 tiba2 ada orang nak call ada interview ke kan. Hehe...

Semalam Chinese tu tunjuk la kat tepi phone ni ada 1 slot, saya tanya tu untuk memory card ke? Lupa la pulak kan mana la boleh masuk memory card. Lepas tu dia reply, amoi, hphone ni mana la boleh letak memory card, ni slot utk you charge. Malu seketika. Tapi tak heran pun

2 comments:

  1. xpelah kak..asal boleh guna buat call dan msg tu pun dh kira ok kan??janji bleh konteks husband..dan kegunaan emergency case.=)

    ReplyDelete
  2. tu la,takut tiba2 ada emergency kn. nak tunggu phone lama siap repair xtau bila.huhu...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.