Thursday, August 4, 2011

Serba tak kena

Semalam emosi Haziq agak tak berapa stabil. Punca utama ialah mengantuk. hehe... Biasa lah bila dah mengantuk, mula la cari pasal, semuanya tak kena. Mula2 ambil selipar lepas tu kuar, kuar ,tak tau la nak keluar ke mana. Tapi Haziq tak kisah, asalkan dapat keluar, memang dah cukup gembira la dia. 

Lepastu nak pakai seluar lak, padahal time tu memang dah pakai seluar dah pun. Tapi tak pe, biar je lah. Yang ibu pun 1 hal, anak dok macamtu masih lagi ibu record video, pujuk la anak tu dulu. Tapi kalau ibu pujuk Haziq, tak ada la video ni. Nanti Haziq dah besar, boleh tengok peel Haziq

video

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.