Tuesday, March 20, 2012

Ingatkan dah habis

Haritu masa nak balik ke sini, ayah & mak tak bagi balik lagi sebab diorg tengok saya tak betul2 sihat. Tapi masa tu saya rasa macam ok la jugak, rasa macam dah boleh la pegi kerja. Saya rasa agak sihat la masa tu walaupun adik beradik yang lain cakap saya masih lemah, badan pun macam nak melayang. Saya nekad untuk balik. Motif utama nak balik tu bukan sebab tak nak lama2 kat kampung tapi nak kerja.

Semalam 1st day kerja setelah 1 bulan cuti. Memang tak larat, rasa sakit2 badan. Muntah sekali kat ofis. Tapi masa balik petang tu sampai ke malam sampai 9x. Saya memang rasa tak larat. Semalam pun berteka teki boleh ke saya kerja hari ni. Datang jugak ke ofis. Pagi ni kat ofis pun dah 2x. Huhu.... kenapa masih ada lagi. Ingatkan dah stop

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.