Thursday, July 11, 2013

Asteruk

Memang wajib ke kena tukar ke beyond tu ye? Kata nak upgrade service. Bila tanya time hujan ada siaran ke tak, cakap sama je macam biasa, memang tak kan ada siaran.

Dah banyak kali diorg call suruh tukar tapi belum tukar lagi pun. Pagi ni agak hangin la jugak sebab call pastu dok cakap putar belit

Dia : puan kena tular dekoder lama ke beyond sebab nanti dekoder lama tak kan dapat siaran. bla333.....
Saya : klu nk tukar decoder saja tak nak tambah siaran HD boleh tak, tak nak tambah apa2, tak nak byr lebih dr skrg
Dia : boleh
Saya : Next bill saya lepas tukar ni akan jadi berapa
Dia : Now bill puan rm50 lbh, nanti akan jadi RM60 lebih
Saya : Tadi you cakap tak boleh, tak perlu tambah apa2 tapi kenapa bill bertambah
Dia : Memang tak boleh puan kalau nk tukar decoder saja sebab ni skali pakej
Saya : Tapi tadi kenapa you cakap boleh? Kenapa tak cakap betul2?

Tak faham lah. Kenapa perlu nak putar belitkan cerita. Hmmm...

3 comments:

  1. mmg cemtu la astro tu. bila kita dah pakai beyond suh tmbh lain plak. ada jeee...

    tp kalo tv HD, siler la tukar beyond. Bes sket tgk movie kat movie channel tu. Buleh rekod jugak. Oke la jugak :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp yg xblh tahan tu ckp nk menipu.agakny yg call ni agent kot.hehe...

      Delete
  2. sy x penah langgan astro.. siaran yg ader nih pun dh x tertengok rasanya.. dgr macam2 gak org komen pasal astro ni kan.. bayar mahal tp bila hujan lebat terus x der signal..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.