Wednesday, February 6, 2013

Rindussssss



Rindu sangat2 la kat putera dengan puteri berdua ni. Setiap petang masa ambik kat taska mest abang report, bu, adik gaduh dengan kawan dia bu. Ye la, adik je la yang gaduhnya, abang tak. Bila tanya abang gaduh tak, mesti abang jawab, Haziq tak gaduh, Haziq main baik je, main came2. Ye lah sangat

4 comments:

  1. Comel nyer pic anak-anak :)

    Mama-mama ni mmg selalu rindu anak kan..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sentiasa,setiap masa rindu.hehe...

      Delete
  2. comel..

    ye la..lya pon bila kat fis slalu igtkan ank..tba2 rasa rindu..biasa klo rindu, lya akan buka 1 persatu gambar anak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah lya, dlm pc, hset pnh dgn gmbr anak2 je

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.