Monday, February 18, 2013

Kampung Besh....

Abang selalu cakap kampung besh...Kampung Kedah jauh. Tu la ayat2 abang. Kalau balik kampung masa 1 hari yang ada 24jam tu memang tak cukup la sebab banyak sangat aktiviti nak buat. Check segala kandang, melawat sana sini. Aktif tak kira di mana. Nak masuk rumah pun  susah. Masuk pintu depan, keluar ikut pintu dapur, tak pun ikut pintu belakang. Semua pintu keluar masuk mesti ada selipar abang.

Aksi berani dari abang




Ni pulak aksi adik yang tak boleh berjalan lagi. Tak boleh la join abang. Yang nangis tu sepupu diorg, Danish. Tengok rambut Danish, bukan pegi saloon rambut ye tapi memang rambut dia tumbuh macamtu. Macam2 kan. Ni sepupu sebaya adik ni. Adik awal 15 hari je dari Danish tapi Danish lagi besar dari adik, lagi berat. Dah 6.8kg dh Danish

2 comments:

  1. suka nya abg balik kmpung ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lin,abg mmg suka sgt2 klu blk kg.kejut ms tgh tidur pun ok,blh senyum klu ckp nk blk kg

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.