Monday, June 24, 2013

Al-Fatihah

Salam. Kawan2, marilah sama2 kita sedekahkan Al-Fatihah dan doa kepada arwah angah, Muhammad Amin Fahmi yang telah kembali mengadap penciptanya pada pukul 3.45ptg tadi. Saya rasa tak perlulah saya letakkan gambar2 angah di sini sebab arwah sudah tiada. Cukup sekadar saya ceritakan serba sedikit pada yamg tidak tahu, angah ialah seorang anak yang berusia 6 tahun yang mengalami sakit leukimia sejak beberapa tahun lepas. 

Sejak kebelakangan ini memang saya mengikuti setiap perkembangan arwah. Ayah arwah selalu update perkembangan arwah di fb, memang sedih dan perit bila baca setiap perkembangan tapi hati nak sangat tau macamana keadaan arwah. Insan kecil yang tiada dosa diuji dengan dugaan yang sangat kuat. Arwah memang seorang yang tabah dan kuat. Insan kecil ini juga mengajar saya erti sabar dengan kerenah anak. Saya agak terkilan sebab tak dapat berjumpa dengan arwah. Bercadang untuk melawat arwah dalam minggu ni, tapi Allah lebih mengetahui segalanya. Perancangan Allah adalah yang terbaik. Semoga arwah ditempatkan di syurga.

Hari ni adalah hari ke 32 setelah doktor memberitahu tiada lagi rawatan untuk arwah. Kuatkan arwah bertarung. Arwah seorang anak yang baik.

Angah, walaupun kita tak pernah bersua muka, tak pernah kenal satu sama lain, tapi acik rasa sangat dekat dengan angah. Berita pemergiaan angah sangat membuatkan acik sedih. Semoga tenang d sana sayang.
Al- Fatihah

1 comment:

  1. Ya Allah..
    Al Fatihah buat arwah..
    Semoga keluarganya tabah.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.