Monday, January 16, 2012

Perasaan sekarang

- mengantok
- bosan
- sakit belakang
- rasa nak makan sesuatu tapi tak tau makan apa
- rasa nak balik sekarang
- rasa nak baring2
- rasa nak peluk2 Haziq
- rasa nak makan laksa, bihun sup utara yang pak cik motor jual kat Vista Angkasa dulu tapi sekarang pak cik tu dah tak dapat dikesan
- rasa nak makan nasi kukus ayam berempah mak cik yang jual tepi gate Vista Angkasa dulu. tapi mak cik tu pun dah tak dapat dikesan
- rasa macam nak makan pulut kuning yang masak sendiri tapi tak yakin nak masak pulut sebab tak pernah masak
- rasa macam nak bangun dan menjerit sekuat hati
sekian

1 comment:

  1. lebey kurang je perasaaan kita sekarang.. :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.