Monday, January 21, 2013

Lunch

Dah lunch ke semua? Hari ni saya bawa bekal. Dah lama rasanya tak update pasal makanan ni kan. Lagi suka update pasal anak2 sekarang ni.


Meriah tak lunch saya hari ni? Hehe.. memang meriah. Siap dengan ulam bagai. Kari telur tu encik asben la nak makan. Dah lama tak makan kari telur katanya. Tapi ada special request lak tu, kalau boleh nak rasa macam mak saya masak. Hmm...memang tak dapat la nak rasa macamtu. Nanti ye tunggu kita balik Kedah, minta mak buat gulai teloq no. Sambal belacan secoet saja sebab pedas. Apa tah yang kurangnya kali ni. Tapi tak pe, pedas2 pun licin jugak.

Senang kalau bawa bekal sendiri ni. Kalau tak bawa bekal, lunch time saja pening la saya fikir. Lepastu saya rasa macam mahal2 saja makanan area sini. Bawa sendiri puas hati, berbaloi. Sedap ke tak ke sendiri masak, sendiri makan ;)

Alhamdulillah kenyang sudah

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.