Thursday, July 19, 2012

Doakan baby Muhammad Taufik Daniall Amriizwan sembuh

Malam tadi tengok berita TV9. Kalau time berita memang lagi suka tengok TV9 daripada TV3 sebab berita2 yang disampaikan tu yang penting2, lepastu kurang la unsur2 politik ni. Ada kes baby koma tu kesian sangat.Baby Muhammad Taufik Daniall Amriizwan dah sebulan koma. Sama2 la kita doakan semoga baby Taufik sembuh seperti sediakala.

Baby Taufik diletakkan di bawah penjagaan pengasuh. Tak tau apa punca yang berlaku sebenarnya. Ada paper cakap didera, ada paper cakap tiada unsur dera. Wallah hu alam. Doakan yang terbaik untuk mereka.


Sejujurnya saya memang takut kes2 macamni. Tambahan pulak sekarang ni tengah preganant dan sedang mencari pengasuh untuk baby nanti. Memang kalau dah ditakdirkan sesuatu tu akan jadi, di mana2 pun akan terjadi. Tapi itu lah. Risau tetap risau. Di bawah penjagaan sendiri pun macam2 kejadian boleh berlaku. Huhu...

Haziq dulu mak saya yang jaga sebab ada sedikit masalah. Jadi jalan tebaik pada masa tu, bagi mak yang jaga. Memang la susah sebab bukannya jarak 50m tapi 500km. Tapi kalau dibawah penjagaan mak atau darah daging sendiri, tak la fikirkan sangat soal keselamatan semua tu. Cuma sedih la berjauhan dengan anak, kesian mak. Masa tu berulang alik macam dekat saja, 2 minggu sekali balik. Kadang2 mak datang jaga kat sini. Masing2 berkorban.

Semoga Allah berikan yang terbaik. Marilah kita sama2 doakan semoga baby Muhammad Taufik Daniall Amriizwan sembuh seperti sediakala.

2 comments:

  1. semoga baby nie cepat sembuh...kesian sangat kat baby yang mengalami nasib macam nie

    ReplyDelete
  2. Ya allah...semoga Kau sembuh kan la anak kecil ini..sayu nya hati tgk...sebak rasa..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.