Wednesday, August 15, 2012

Pengsan, Terkejut

Ada 2 kejadian yang ibu dengan anak ni yang membuatkan jiran depan rumah hampir pengsan.

Anak

Ni berlaku dalam minggu ni jugak. Malam tu Syukri call encik asben cakap nak datang rumah. Lepastu buka la grill tu siap2, buka pintu. Tiba2 Haziq keluar rumah, terus masuk rumah depan sebab grill dengan pintu rumah depan pun terbuka masa tu. Tapi Haziq tak masuk sampai dalam, cuma berdiri kat kawasan grill tu saja. Masa nak panggil Haziq tu kelam kabut Haziq lari masuk rumah bagitau bu, kakak kejut bu (terkejut). Lepastu saya pergi la tanya kenapa. Dia bagitau dia datang nak kunci grill tiba2 tengok ada budak kecik dok berdiri kat situ. Haha... Haziq, Haziq. Dia cakap memang dia terkejut sangat. Kalau terlalu terkejut dia tak boleh nak menjerit ke ape dah. Nasib baik la tak ada sakit jantung ke apa. Dia kata macam nak pengsan saya masa tu akak. Lepastu Haziq terus lari masuk rumah akak

Ibu

Ni 2,3 hari yang lepas. Jiran depan rumah, diulang, jiran depan rumah baru tau yang saya ni mengandung. Sebelum ni jarang la borak sebab dia kerja shift tapi lately ni memang selalu la bertegur sapa. Setiap kali jumpa saya pakai tshirt atau baju kurung. Tapi masa jumpa baru2 ni pakai baju lain sikit. Terus dia tanya eh akak pregnant ke. Saya pun cakap la ye. Dah dekat nak bersalin dah. Terkejut dia. Haaa...biar betul kak. Dah berapa bulan, sebelum ni betul2 tak perasan

33w

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.