Monday, September 6, 2010

Haziq kena demam campak lagi

Since last week kepala, dahi Haziq ada biji2, saya dgn asben assume tu sebab kena gigit nyamuk. So saya letak la cream untuk yang kena gigit nyamuk tu. Tapi semlm nampak macam makin bertambah sampai ke tempat yang tertutup pun ada biji2 tu, ada lak yang ada air. Rasa macam tak sedap hati je. Terus pegi klinik. Doctor check tgk2 kena demam campak. Siannya anak ibu. Semoga cepat sembuh ye nanti blh pakai baju melayu yang kita beli kat SACC mall tu. Saya call akak yang mengasuh Haziq,akak tu cakap xpe dia blh jaga Haziq walaupun dalam hati saya sebenarnya nak ambil cuti nak jaga Haziq sendiri. Tapi susah gak nak cuti sebab dah nak cuti raya. huhu...saya dah pesan kat pengasuh anything yang tak ok terus inform saya..harap2 Haziq ok hari ni
Ni pic masa kat klinik
Ada 1 kejadian yang membuatkan saya rasa cukup bangga. apa tu?hehe..time doctor tengah check Haziq sempat lg Haziq berpusing utk kiss pipi saya. then doctor cakap ala2 sayang sgt la kat ibu dia...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.