Wednesday, September 7, 2011

Ber3 lebih baik

Hari ni encik asben dah start cuti hari Rabu. Maknanya weekend ni tinggal saya dengan Haziq saja la. Huhu... Mesti boring. Selalunya Ahad tu bawa Haziq keluar main2, jalan2. Tapi kalau saya sorg memang tak mampu la rasanya. Kalau p beli barang2 pun dah tak boleh letak dalam troli dah sebab Haziq yang nak tolak troli, tapi tak lama pun. Lepas bosan, Haziq ke mana, troli ke mana. Selalu gak la Haziq ambil mana2 tin, barang2 letak dalam troli. Huhu... 

Lepas tu berjalan lak dah tak boleh berpegang, nak jalan sendiri, pergi ke mana ikut suka hati sendiri. Sebab tu la saya kata bertiga lebih baik. Bila masanya boleh keluar bersama2 ni. Tapi yang bestnya hari Rabu saya boleh makan yang encik asben masak, so Rabu adalah hari cuti masak untuk saya ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.