Monday, September 26, 2011

Ulser berjangkit ?

Jangan la terpedaya dengan title saya tu. Tu cuma hipotesis saya je. Saya baru nak baik dari ulser tapi Haziq lak kena ulser. Sebab tu la saya cakap ulser berjangkit. Tapi tu cuma saya ygn cakap, bukan doktor. So, tak boleh pakai la hipotesis tu. Tapi saya bercakap daripada pengalaman ;)

Malam tadi dengan jayanya tak dapat tidur sebab Haziq asyik menangis je. Lepastu nak minum susu pun tak boleh. Macam2 alternatif guna tapi tak boleh terima jugak. Huhu....Dah letak ubat banyak kali, harap2 kurang la. Pagi ni rasa macam zombie dah ni. Tak tahannya mengantuk. Macamana nak bertahan sampai 5.30pm ni?

Mintak2 la Haziq ok. Jangan la terlalu meragam di rumah ibu umi. Semalam baru perasan ada ulser 2,3 biji kat bibir bawah. Cepat2 sapu ubat walaupun masih kecil. Huhu....Be strong ye Haziq


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.