Wednesday, December 15, 2010

Berkampung di balai polis

Semalam mc sebab tak sihat. Lepas tu asben nak pegi bayar saman, ikut la skali. Ngada.huhu... Sampai kat balai polis tu sebelum pukul 9, selesai berurusan pukul 4 petang. Dah macam masuk office dah tu. Punca2 lambat
- orang ramai
- kaunter pembayaran 1
- pengurusan slow
- system byk kali down
- ramai bayar last minit (termasuk la saya dan suami). Nak kejar diskaun 50% la
rasanya kalau saya ni tahap umur budak2 dah guling2, nangis2 dah kot kat situ. Dulu saya pernah bayar saman online tapi yang tak bagusnya time tu mungkin system problem, dari account saya dah tolak amount yang saya bayar tu, status pun success tapi the other side tak terima payment tu.huhu... Berhari2 saya asyik call tanya nak setelkan isu ni tapi susahnya nak ada orang yang jawab call. Bila ada orang jawab, saya tanya kenapa susah nak get through jawapannya customer service tu memang malas nak jawab phone. Iskh ada lak bagi jawapan macam tu dengan customer. Tak patut betullah...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.