Wednesday, December 29, 2010

Rezeki

Ni dialog antara saya dengan pengasuh Haziq (K.umi) semalam

saya : roti Haziq tu bagi je la Eriza dgn Imam makan kak
K.umi : ye lah. kek tu ida beli kat mana? Tadi Haziq makan sikit lepas tu akak dengan anak akak yang makan. sedapla, lembut je
saya : Ida tak beli kak, ida buat sendri. memang ingat nak bagi kat akak skali tap dah habis (ni saya tak tipu mmg dari awal dah set nak bg kat k.umi sama. tapi xberkesempatan). Nanti ida buat lagi ida bagi kat akak

Pagi tadi

k.umi : ida pandai buat kek, akak nak order kek coklat tu boleh tak sebab nak bawa balik kampung, anak buah bertunang.
saya : takde la pandai kak, setakat nak makan tu boleh la. Kalau akak nak tengok la nanti mcmana. Esok saya bgtau akak balik

Kan rezeki namanya tu. Janganla menolak rezeki. Awal2 pagi rezeki dah masuk. Saya akan cuba buat untuk k.umi. Tapi berdebar lak rasa. Hehe...maklumlah saya budak baru belajar kan. Tapi takpe, saya akan buat.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.