Wednesday, June 27, 2012

Mengandung Ke?

Pagi ni dapat soalan cepumas. Mengandung ke? Padahal boleh dikatakan setiap hari hantar Haziq mesti akan jumpa akak tu. Kenapa la dia tak perasan saya mengandung. Tak pun dia pun fikir macam orang lain jugak kan. Samada saya ni memang berperut buncit ataupun saya ni perempuan gemuk.Tak lama dah nak masuk 7 bulan. Sekarang dah 26w lebih. Tu pun orang masih confius lagi.  ; )

Mungkin blouse pagi ni nampak perut saya macam orang pregnant kot. Kalau pakai baju kurung, tshirt kan nampak straight saja lepastu mungkin la nampak buncit sikit kat perut tu tapi orang tak nampak perut tu macam perut orang pregnant. Takpe2, bak kata lagu Jamal Abdillah, aku...maafkan kamu. Hehe... over lak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.