Tuesday, January 25, 2011

Rahsia Bulan Kelahiran

Awal2 pagi ni saya buat test Rahsia Bulan Kelahiran kat fb.

* sangat aktif dan dinamik - saya tak la aktif sgt pun
* cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal - ada jugak la kena mengenanya
* sangat menarik dan pandai menjaga diri - tak menarik tapi agak pandai menjaga diri
* punya daya mental yang sangat kuat - tak dapat dipastikan
* sangat diplomatik (pandai memujuk) - boleh la jugak
* berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang - ni kena kwn yg komen
* sangat berani dan tiada perasaan takut - oh tidak saya agak penakut
* suka perkara yg mencabar, penyayang, sopan ,santun, pemurah - malu lak rasa.hehe...
* Emosi cepat terusik - ye, saya mengaku
* kecenderungan bersifat pendendam - ni iklas saya cakap dulu saya takde perasaan mcmni tp skrg klu dah terlalu geram ada kecenderungan ke arah tu.huhu...
* Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan - kdg2 agak kelam kabut la jugak klu nk decide something
* kuat daya ingatan - tak pasti
* Gerak hati yang sangat kuat - kadang2
* Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain - tak pasti
* Berpenyakit di sekitar kepala dan dada - ye
* Sangat cemburu dan terlalu cemburu - cemburu kan tandanya sayang tapi xde la sampai tahap terlalu cemburu

*** semua ni hasil daripada kajian, tak boleh percaya 100%. Kalau ada yang sama tu, itu hanyalah 1 kebetulan


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.