Monday, July 11, 2011

Mimpi

Mimpi ni mainan tidur. Kadang2 menggembirakan, kdg2 menakutkan, kdg2 menggelikan hati. Mimpi kali ni memang menggelikan hati. Saya ada pergi interview kat 1 syarikat penerbangan ni, lepas tu pernah jugak apply kerja goverment. Dalam mimpi tu saya dapat kedua2 kerja. Tapi yang tak tahannya cara saya diterima kerja dengan syarikat penerbangan tu memang lawak gilos. Company tu hantar nasi ke rumah saya di kampung. Lepas tu interviewer datang ofis sebab nak tengok attitude saya + officemate  macamana. Saya pelik kenapa dia hantar nasi ke kampung. Lepas tu ada la tanya pada sorang kawan, dia cakap ooo...memang la company tu macamtu, kalau dia hantar nasi tu maknanya dia dah terima kita kerja dengan dia. haha... sengal kan. 


Yang goverment tu pulak tak de mimpi la cara macamana dapat tau2 cuam dapat je. Tapi kawan saya yang pergi ambik exam kat situ, saya yang dapat kerja. haha... Memang lawak habis la. tapi orang kata kalau sebelum tidur tu kita ada fikirkan perkara tu mungkin boleh sampai masuk dalam mimpi, tapi saya tak ada pun fikir pasal kerja malam tu. Macam2 la

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.