Thursday, July 14, 2011

Operation

Saya sangat takut kalau dengar word tu. Macam nak pengsan semua ada. Dulu masa nak bersalinkan Haziq hampir2 kena operate tapi alhamdulillah, terselamat dari operation. Semalam saya terpaksa menempuh sesuatu yang saya rasa sangat susah untuk membuat keputusan tapi saya terpaksa lakukannya demi orang2 tersayang. Saya terpaksa berkorban. Kalau saya biarkan ia akan busuk dan rosak, jadi nak x nak saya terpaksa operate. Dalam post ni saya akan letak gambar keadaan sebelum dan selepas operation dilakukan. Sedihnya nak teruskan cerita ni. Kejap ye nak ambik mood dulu


x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Taraaa...
 Ni keadaan sebelum. Tak yah la fokus kat Bunga tertekan Ashraf tenang tu ye. Saya nak tunjuk gambar cempedak ni haa
 Ni la sebabnya saya kata saya terpaksa berkorban, getahnya


 Manis ni
Selepas....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.