Tuesday, June 21, 2011

Pertemuan

Hari tu borak dengan sorang ni. Rasa macam selesa borak dengan dia walau pun baru kenal

Dia : Tinggal kat mana
Saya : Kat Putra Perdana. Adik tinggal kat mana, dengan family ke?
Dia : Sama la, kat Putra Perdana jugak. Tinggal dengan sepupu. Dengan family ke?
Saya : Aah family. Suami dengan sorang anak
Dia : La, dah kawen ke. Ingatkan belum lagi. Kecik je. Umur berapa? Ingatkan kita sebaya
Saya : Akak dah 28 dah. Adik umur berapa
Dia : Saya 22. Saya selalu nampak akak. Boleh dikatakan setiap hari la
Saya : La, ye ke. Akak tak perasan lak. Lain kali kalau nampak, tegur je

Bila borak dengan dia teringat masa saya mula2 jejak kaki ke KL dulu. Masa tu pun duduk dengan sepupu jugak. Nampak la dia macam masih baru lagi kat sini. Sempat berpesan kat dia, duduk sini jangan terlalu percaya kat orang, bahaya. Tak semua orang baik macam kita sangka

Keesokan harinya jumpa lagi adik tu. Tapi tak sempat nak tanya nama. Nanti la bila terserempak lagi boleh la tanya nama

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.