Tuesday, May 8, 2012

Kenapa berbintat2 ni

Baru2 ni saya notice kalau saya bangun pagi dalam pukul 5.15am macamtu untuk sediakan bekal daripada peha ke betis mesti akan berbintat2, gatal. Mula2 saya ingatkan nyamuk gigit. Sebab kulit saya kalau kena gigit nyamuk memang akan jadi berbintat2 tu. Kesian lak kat nyamuk, walhal memang tak nampak nyamuk pun.

Tapi hari ni saya notice yang itu bukanlah disebabkan nyamuk. Tapi saya tak tau la kenapa tiba2 boleh jadi macamtu. Siap gatal2 lak tu. Sebab alergik ke? Tapi sebelum2 ni ok je. Risau la jugak sebab sebelum ni tak ada masalah macamni. Tapi sekarang kan pregnant, macam2 penyakit boleh datang. Huuaaa....

Kalau nak jumpa doktor tak kan nak bagitau doktor, saya akan jadi gatal2 lepastu naik bintat2 bila saya bangun masak awal pagi. Nanti doktor tu kata itu alasan awak saja tu tak nak masak. Tapi memang betul la. Sebabnya kalau saya bangun pagi tak masak, tak ada pulak jadi macamni. Tapi lepas tu dalam sejam ke dia akan hilang la. Musykilnya. Owh mengapakah...

Ada tak kawan2 yang pernah jadi macamni


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.